Home  Registreren
* * * * *
Het is nu 05 Sep 2010, 23:21

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Op dit onderwerp reageren  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Titel: Second media onvolledige levering
BerichtGeplaatst: 14 Jul 2010, 10:55 

Wij hebben in februari een tv-dvd combinatie gekocht welke al snel kapot bleek te zijn; het geluid van de tv viel regelmatig weg en kon alleen worden terug worden getoverd door de kanalen opnieuw in te stellen. Wij hebben deze retour gestuurd en na lang wachten kwam er een gloednieuwe tv per post. Al duurde het lang en was de communicatie moeilijk met o.a. Roel, het was prima geregeld, dachten wij.....

Bij het opnieuw installeren van de tv op de kinderkamer bleek er echter een adaptor bijgeleverd te zijn welke niet past, (mannetje plug adaptor was groter/dikker dan vrouwtje adaptor tv. Wij hebben 's avonds direct foto's gemaakt van de beiden pluggen/adaptor en deze ge-emaild naar 2 e-mailadressen van second media, vergezeld van het type en serienummer van de foutieve adaptor.

Er volgde een wekenlange radiostilte, niets bijzonders dachten wij, de retourlevering/reparatie ging ook zonder al te veel communicatie. Uiteindelijk toch maar contact gezocht met second media:

1) "klopt meneer, de juiste adaptor is opgestuurd"
-Na een week wachten en geen adaptor, weer gebeld
2) "ik sta nu in het magazijn en zal de juiste personen er naar vragen, ik neem contact met u op"
- niets gehoord/gelezen, na enkele dagen weer gebeld
3) we hebben inderdaad twee adaptors verwisseld bij het samenstellen van het pakket, u moet weten wij hebben een magazijn vol met tv's en dergelijke en adaptors en wij hebbben het een en ander omgewisseld. wij lossen het op.
-niets gezien/gehoord

ik ben nu zo ver dat ik dagelijks bel en steeds weer antwoorden krijg waar niemand iets aan heeft:
4)we hebben geen juiste adaptor meer over, kunt u de foutieve retourneren, dan kunnen we de juiste opzoeken
- ?????? heb ik geweigerd, eerst de goede adpator ontvangen, dan stuur ik de verkeerde retour
5)dan kunnen we eigenlijk niets beginnen zonder de gegevens van de verkeerde adaptor
- ????? ik heb u toch foto's gestuurd, de dag van ontvangst, u heeft toch ook al gezegd dat u een adaptor heeft verstuurd naar mij?

Verder ontwijkt de heer Roel aller zinnen waarin hij een toezegging geeft: "zoals dan en dan bel ik u terug" hij antwoordt standaard met: "ik ben er mee bezig, als ik meer weet, hoort u van mij"

Iemand vergelijkbare ervaring en/of tips voor ons

Profiel  

Titel: Re: Second media onvolledige levering
BerichtGeplaatst: 14 Jul 2010, 13:07 
Beheerder
Gebruikers-avatar

Hallo Hoogeveen, welkom hier.

Ik zal jouw post later, als je dit gelezen hebt, even in het juiste topic plaatsen,

viewtopic.php?f=15&t=963

Afbeelding

Profiel  

Titel: Re: Second media onvolledige levering
BerichtGeplaatst: 18 Jul 2010, 09:48 

Ok, bedankt.

een update, ik heb nogmaals foto's gestuurd van de verkeerd geleverde voeding nnar Roel van Secon Media, één van de foto's laat de verkeerde plug zien naast een plug die wel past (alleen is die plug van een in gebruik zijnde modem). Heb Roel van SecondMedia gebeld en hij vertelde me dat hij de foto's gezien had en nu de juiste adaptor heeft besteld (levertijd circa 6 dagen). Ik vraag me af waarom hij nu wel de juiste adaptor kan bestellen als hij de foto's ziet van de verkeerde adaptor.. (en hij had hem toch ooit al eens eerder (na)gestuurd? dus hij wist toch wel type adaptor bij de tv/dvd combinatie behoort?)

Kortom , nog 6 dagen wachten en dan is het volgens Second Media opgelost

Profiel  

Titel: Re: Second media
BerichtGeplaatst: 18 Jul 2010, 17:23 
Beheerder
Gebruikers-avatar

Ok hoogeveen, bedankt voor de melding hier. Ik ga er vanuit dat Second Media dit snel oplost.
Hou ons in ieder geval op de hoogte als je wilt.

Groetjes,
Cleo

Afbeelding

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 Jul 2010, 23:08 

Berichten: 1 Ik heb op 03-05-10 een "Difrnce E reader E book 5'' gekocht bij Second Media twv €122,- Dit apparaat werkte niet juist en ik heb het 16-06-10 teruggestuurd. Second media beweert dat dit niet is aangekomen en komt telkens met smoesjes over het apparaat en het magazijn en over mensen die op vakantie zijn. Hij zegt telkens dat ie terug belt, maar ik bel hem maar iedere keer omdat hij niet belt.
Ik vrees dat ik dit apparaat en mijn geld niet meer terug ga zien!

M.v.g. Pieter Bakermans.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 30 Jul 2010, 09:11 
Moderator
Gebruikers-avatar

Dag piebaker,

Welkom hier, want volgens mij was ik dat vergeten. Ik heb al je gegevens in goede orde ontvangen en inmiddels een mail verzonden naar Second Media. Even wachten op reactie dus!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 02 Aug 2010, 18:57 
Moderator
Gebruikers-avatar

Nu, het duurt even maar er is contact met Second Media.

@piebaker,

Zij vragen om een RMA-nummer. Kun je mij die per PM even doorsturen?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 09 Aug 2010, 12:20 

Hallo iedereen die ook genaaid wordt door Second Media Bv.

Ik heb zo'n 4 weken geleden een Air Cooler besteld en die was er binnen 3 dagen.

Niets aan de hand dacht ik totdat ik het apparaat aandeed en het verschrikkelijk begon

te piepen en te kraken.

Ik heb het product aangetekent retour verzonden en heb enkele E-mails gestuurd met of ze het
aankoopbedrag terug wilden storten(E80,-) maar krijg geen enkele reactie hierop.

Ik kan ook geen telefoonnummer vinden.

Weet iemand wat ik het beste kan doen want ik zag ook dat de politie niets hieraan doet.

BVD W.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 09 Aug 2010, 14:17 
Beheerder
Gebruikers-avatar

Hallo Wim140, heb je ook een ordernummer en de track en trace code van de retourzending?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 Aug 2010, 11:19 
Moderator
Gebruikers-avatar

@piebaker:

Zou je mij nog even dat RMA-nummer willen doorgeven?

@Wim140:

Zie het bericht van Shedevil hierboven. Graag zouden wij de gegevens van de bestelling van je ontvangen, zodat we er mee aan de slag kunnen.. :)

Profiel  

De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Op dit onderwerp reageren  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]