Hallo,
ik ben ook benaderd geworden door de heer randy janssen.
hier komen de mails. onderaan beginnen met lezen.
goedemorgen,
ik hoop vandaag eens wat te horen van jullie want dit zijn geen manieren.
annuleer de foute betaling maar en maak een nieuwe betaalopdracht met het juiste bedrag.
ik wacht nog tot donderdag en anders neemt mijn advocaat het verder in behandeling.
ik heb gedaan wat ik moest doen en nu is het jullie beurt.
hopend dat ik voor donderdag het geld op rekening heb staan voordat we verder stappen moeten gaan nemen.
mvg falize
--------------------------------------------------------------------------------
From:
nick-joyce@hotmail.comTo:
nick-joyce@hotmail.comSubject: RE: Payment has been done for Aspire one te koop
Date: Mon, 26 Jul 2010 07:54:06 +0200
goedemorgen,
ik hoop vandaag eens wat te horen van jullie want dit zijn geen manieren.
annuleer de foute betaling maar en maak een nieuwe betaalopdracht met het juiste bedrag.
ik wacht nog tot donderdag en anders neemt mijn advocaat het verder in behandeling.
ik heb gedaan wat ik moest doen en nu is het jullie beurt.
hopend dat ik voor donderdag het geld op rekening heb staan voordat we verder stappen moeten gaan nemen.
mvg falize
--------------------------------------------------------------------------------
From:
ran332anssen@hotmail.comSubject: RE: Payment has been done for Aspire one te koop
Date: Thu, 22 Jul 2010 22:36:45 +0200
hallo,
ik ga geen 100 euro naar je zoon overmaken. ik wil morgen mijn ged hebben en anders ga ik naar mijn advocaat en dan wil ik alles terug hebben. dit is niet normaal meer. ik heb de laptop al opgestuurd en heb me aan de afspraken gehouden. ik ga niet nog eens 100 euro naar je zoon sturen. doe ik gewoon niet. zorg er maar voor dat we morgen het geld krijgen morgen en anders laat ik het pakket weer terug sturen.
mvg
From:
ran332anssen@hotmail.comTo:
Date: Thu, 22 Jul 2010 17:57:57 +0000
Hallo ik ben dus sorry voor het niet beantwoorden van uw e-mail eerder was ik erg druk aan het werk zijn geweest naar mijn bank vandaag en van de bank zei dat er een probleem is met de overdracht en de bank zal binnenkort contact met u opnemen Neem dus samen met de bank die je kunt je geld onetime Het spijt me voor het ongemak
From:
ran332anssen@hotmail.comSubject: RE: Payment has been done for Aspire one te koop
Date: Thu, 22 Jul 2010 16:41:30 +0200
hallo,
waarom krijg ik geen antwoord op mijn vraag. ik ben nu al een bijna week aan t wachten op het geld. nu is mijn geuld toch echt op. er is mij beloofd zodra u het trackingnummer heeft mij het geld zou overmaken. de bank heeft gezegd 48 uur. die zijn nu al een hele tijd voorbij.
ik hoor het wel van u want dit vindt ik echt niet leuk meer.
mvg
From:
Date: Fri, 16 Jul 2010 08:26:59 +0000
Hallo bedankt voor uw e-mail, ik ben er zeker van dat alles is oke nu en u zult uw geld elk moment vanaf nu eenmaal de Bank heeft vastgesteld de overbrenging tracking nummer dat u hebt verzonden aan hen vergeet niet om mij te laten weten zodra u heb je geld, zodat ik kan te weten dat alles in orde is het was leuk zaken doen met u ... Mvg
From:
Date: Fri, 16 Jul 2010 09:36:25 +0200
hallo,
kunt u mij smsen als uw bank mij het geld over heeft gemaakt? Ik he eigenlijk niet veel vertrouwen erin maar goed.
0649647439. dank uw wel en ik hoor snel iets van u.
groetjes
From:
Date: Thu, 15 Jul 2010 22:02:08 +0000
Hallo, bedankt voor uw email hoop snel iets van u te vernemen, en vergeet de verzending gegevens niet te verzenden naar mijn bank.dat ze het geld naar u over kunnen maken,zoals u beloofd is
From:
Date: Thu, 15 Jul 2010 22:06:26 +0200
hallo,
ik heb net een mail gekregen van je bank. dus ik ga morgen de laptop op de post doen en dan stuur ik jou en de bank ht trackingnummer.
je hoort morgen van me.
met vriendelijke groet,
From:
nick-joyce@hotmail.comSubject: Payment has been done for Aspire one te koop
Date: Thu, 15 Jul 2010 17:05:12 +0000
Hallo , ik ben net terug van mijn bank ,en heb het geld overgemaakt.Net even mijn bank rekening gechecked en het geld is afgeschreven.Bij de bank hebben ze me laten weten dat u een mail krijgt dat ik het geld heb vergemaakt.De naam van mijn bank is City bank.Graag zou ik u willen vragen om het product op te sturen en het track and trace nr te sturen naar mijn bank.Zodra u dat heeft gedaan ontvangt u het geld direct,is mij verteld.Hoop snel ietsvan u te vernemen ,
mvg
Ps.Mocht u een probleem ondervinden laat u mij dat aub weten.
From:
nick-joyce@hotmail.comSubject: Payment will be done today for Aspire one te koop
Date: Thu, 15 Jul 2010 09:51:36 +0000
Hallo bedankt voor uw email,Vandaag zal ik naar mijn bank gaan om het geld over te maken.Nadat ik het geld gestort heb zult u een email
ontvagen van mijn bank.Graag zou ik van u te weten komen wanneer mijn bank u die mail heeft gestuurd zodat ik dan zeker weet dat ik niks fout hebgedaan,
Mvg
From:
ran332anssen@hotmail.comSubject: RE: Reactie op uw advertentie: Aspire one te koop
Date: Thu, 15 Jul 2010 09:24:04 +0200
Hallo,
ik ben net bij postkantoor geweest en de kosten voor het verzenden is 57,10.
duurt 8 tot 12 werkdagen voordat de laptop bij je zoon is.
als u mij 257,10 overmaakt naar het rekeningnummer 150323336 t.a.v N falize te Swalmen.
Zodra ik het bedrag op de rekening heb staan dan stuur ik de laptop op naar u zoon.
Met vriendelijke groet,
Fam falize
From:
nick-joyce@hotmail.comSubject: RE: Reactie op uw advertentie: Aspire one te koop
Date: Wed, 14 Jul 2010 18:54:03 +0000
Hallo bedankt voor uw email,hoop van u te horen binnenkort.
From:
ran332anssen@hotmail.comSubject: RE: Reactie op uw advertentie: Aspire one te koop
Date: Wed, 14 Jul 2010 19:02:13 +0200
hallo,
ik zal morgen eens naar het postkantoor gaan om te kijken wat de kosten hiervan zijn. hoort morgenavond iets van me en als alles goed is dan kan ik de laptop vrijdag misschien al op de post doen.
mvg
From:
nick-joyce@hotmail.comSubject: RE: Reactie op uw advertentie: Aspire one te koop
Date: Wed, 14 Jul 2010 16:08:22 +0000
Hallo bedankt voor uw email,Ik kan 100% begrijpen wat u bedoeld maar ik vraag u aub om het product voor me naar nigeria te sturen, het is namelijk zo dat als ik de artikel eerst moet ontvangen en daarna naar $nigeria moet sturen het mij dubbele erzendkosten kost, Ik ben bereid de verzendkosten te betalen naar nigeria.Hoop dat u mij ertrouwd en hoop snel weer iets van u te horen met de gehele kosten plaatje en uw bank gegevens.
Mvg,....
From:
Date: Wed, 14 Jul 2010 10:47:19 +0200
hallo,
als u mij uw gegevens geeft stuur ik de laptop naar u toe. ik hebecht geen idee hoe ik dit allemaal moet opsturen en de verndkosten hiervan zijn. ik hoor graag van u. en ja, de laptop is prima in orde met alles erop en eraan. nooit iets aangehad en we hebben deze ook pas 4 maanden maar omdat mijn vader bij een coputerfirma werkt hebben we een nieuwe gekregen van hem waardoor we er nu 2 hebben dus vandaar dat ik deze we doe.
groetjes
From:
nick-joyce@hotmail.comSubject: Reactie op uw advertentie: Aspire one te koop
Date: Wed, 14 Jul 2010 05:36:18 +0200
Geachte falize,
Mijn naam is Randy Janssen, ben 35 jaar en kom uit Belgie.De den at ik u dit alles vertel is, omdat ik zeer geinteresseerd ben in het product dat u aanbiedt . Graag zou ik willen weten , of het artikel dat u anbiedt ook ettertijk in destaat erkeert dat wat u beschrijft, aangezien ik dit product als cadeau voor mijn zoon bestemd is Graag zou ik direct voor het product willen betalen. Ook zou ik u willen vragen om het totale ostenplaatje naar mij te versturen inclusief zendkosten.Ook zou ik u direct willen vragen om uw rekening nr , Naam , En Adres,evt ook uw tel nr.Zodra u mij uw gegevens hebt gemaild zal ik u het geld toe sturen.onderstaand vindt alvast de gegevens van mijn zoon.
Name: Colins B. Williams
Address: 28 Iremo road
City ; ile ife
State

sun state
Zip code:234036
Country:Nigeria
.Mvg,R. Janssen,
Deze reactie is afkomstig van;
Naam: ran332anssen
E-mailadres:
ran332anssen@hotmail.comAls u deze e-mail als spam (ongewenste reclame) wilt melden of als u deze e-mail niet vertrouwt, stuur dit bericht dan door naar
spam@marktplaats.nl.
Belangrijke tips van Marktplaats.nl voor veilig handelen!
Kopen en verkopen via internet is handig, voordelig en heel erg leuk. Het is echter wel belangrijk om veilig te handelen. Lees hier alle tips van Marktplaats.nl
Handel in persoon: u weet precies met wie u zaken doet!
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo!
Wees voorzichtig als een (ver)koper woonachtig is in het buitenland, niet in persoon wil handelen en wil betalen met bijvoorbeeld Western Union Bank, MoneyGram of cheques.
Wij raden u af artikelen op te sturen naar het buitenland of grote bedragen over te maken naar iemand die u niet kent!
P.S. wist u dat... u tegenwoordig ook Diensten en Vakmensen kunt vinden op Marktplaats.nl? Voor alle klusjes in en om het huis, van Aannemer tot Zonweringinstallateur.
De advertentie:
Aangeboden: Aspire one te koop
Prijs: € 200,00
Omschrijving: Klein formaat, grote prestaties! De 10.1-inch Aspire One 532h bevat de nieuwste generatie netbookprocessor, ingebouwde Wi-Fi®, een LED-beeldscherm en nog veel meer. En dat alles in een zeer kleine behuizing die minder dan 2,5 cm dun is en slechts 1 kilo weegt! Bovendien zorgt de batterijduur van wel 8 uur ervoor dat u altijd online kunt zijn en niets meer hoeft te missen, zelfs wanneer u onderweg bent.
Windows ® 7 Starter ,
Intel® Atom™ processor N450,
10.1" TFT WSVGA CrystalBrite LED,
1GB DDR2 RAM (1x 1GB),
250GB HDD,
6-cell (>6hours 4400mAh) Li-ion,
10/100Mbit LAN & Wireless LAN 802.11b/g + Draft-n,
Intel® GMA 3150 64MB VGA, Multi-in-1 card reader,
0.3MP CrystalEye deze laptop hebben we pas 4 maanden maar gebruiken hem bijna nooit. dus hij is als goed a ls nieuw.
verzenden is ook mogelijk.
Groep: Computers en Software
Rubriek: Laptops | Mini Laptops en Netbooks
Datum plaatsing: 13-07-10
Advertentienummer: 361069154
Link naar advertentie:
http://link.marktplaats.nl/361069154 Helaas waren wij te laat met het google van deze heer janssen en kwamen er te laat achter.
Maar waar gaan de spullen dan heen en kunnen we hier niets tegen doen?
Dit zijn geen manieren van doen. verkoop ik ook voor de 1ste keer iets via marktplaats en ik wordt gelijk belazerd.
Wel goede site van jullie trouwens.
Groetjes