Home  Registreren
* * * * *
Het is nu 05 Sep 2010, 22:39

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten. Je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe reacties plaatsen.  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: wel contact verkoper weigert opsturen of terugstorten
BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010, 13:51 

hallo,

ik heb een geschil met de verkoper van een kinderstoel die ik gekocht heb. deze stond te koop voor 82.50. ik vroeg wat t minimale was wat ze ervoor wilde hebben en of het verstuurd kon worden. haar antwoordt ja wij versturen het ook en wilde 82.50 ervoor excl het babytuigje. ik vroeg ok. wat zijn de verzk van het opsturen. zij zegt 6.75 ik vroeg dit om na te gaan of t loonde om het opte sturen of te gaan halen.. ik was veronder stelling dat t 82.50 was incl verzk dus 75 excl verzk... ik maakte netjes 82.50 over.. nu 1 week later nog niks ontvangen of gehoord...

dus ik mail vanochtend.. nu zegt ze dat ik nog 6.75 moet overmaken.. maar daar ging ik dus niet van uit dus legde uit hoe ik dacht dat t was.. ik zeg stort dan mn geld maar terug als u t zo niet wilt verzendenmaar dat weigert ze ook.. nu heb ik wel gezegd dat ik dan liever een neiuwe koop en als ik dat had geweten t ook niet gekocht had.. dat had ik ook niet moeten zeggen maar wij zitten nu helemaal niet breed.. en nu hoef ik niet perse mn geld terug de stoel is ook goed maar ik heb gewoon geen geld om nog extra over te maken. hoe los ik dit nu op.. want ze weigert dus of de stoel op te sturen of mijn geld terug te storten

alvast bedankt

Profiel  

Titel: Re: wel contact verkoper weigert opsturen of terugstorten
BerichtGeplaatst: 13 Jul 2010, 17:53 
Moderator
Gebruikers-avatar

Dag cristel1986,

Welkom hier! Zou je mij alle gegevens van de verkoper per PM willen doorsturen? De knop hiervoor staat onderaan dit bericht.

Als ik het goed begrijp rekent zij dus 82,50 ex verzenden. Wat stond er in de advertentie? Heb je daar nog een nummer van?

Ik zie het graag tegemoed!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 14 Jul 2010, 10:01 

hoi. in de advertenties stond dus bij vraagprijs 82.50 mar doorgaans wil dat nog wel eens zakken.. daarom mail ik altijd direct met de verkoper nu is dit gewoon een misverstand. maar de verkoper wil dus niet echt mee werken ik dacht dat de 82.50 incl verzk was.. dat ze dus van de kinderstoel af wilde en t dus incl verzenden was.. maar nu bleek dus dat t excl was.. prima. misverstand kan gebeuren.. maar nu krijg ik dus emails dat ik maar 6.75 MOET overmaken anders stuurt ze de stoel niet op en ze wil ook niet t bedrag terugstorten dus met andere woorden als ik geen 6.75 overmaak ben ik dus 82.50 kwijt...

haar naam is jxxxxx. ik krijg emails binnen met de naam mxx mxxxx.. ze komt volgens gegevens van bank uit vxxxxx

ik weet gewoon niet wat ik nu moet doen.. omdat ik op dit moment gewoon geen 6.75 kan missen ivm prive omstandigheden en betalingen

Voor het laatst bewerkt door Cleo op 14 Jul 2010, 13:14, in totaal 1 keer.
Privacy gevoelige gegevens verwijderd

Profiel  

BerichtGeplaatst: 15 Jul 2010, 18:00 
Moderator
Gebruikers-avatar

@cristel,

zou je mij nog die PM met alle gegevens willen sturen? De gegevens plaatsen wij in eerste aanleg nooit hier online, vandaar dat ze ook weggehaald zijn (maar wel opgeslagen!). graag zou ik alles ontvangen aan gegevens, mailwisselingen mag je nog even bewaren. Bedankt vast!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 21 Jul 2010, 19:59 
Moderator
Gebruikers-avatar

Cristel1986,

Ik wacht nog steeds op de gegevens.. Denk je dat het lukt om die nog even door te sturen?? Wij willen ons graag voor je inzetten, maar zonder gegevens gaat dat niet lukken..

Profiel  

BerichtGeplaatst: 04 Aug 2010, 22:02 
Moderator
Gebruikers-avatar

Topic gaat op slot, niets meer vernomen van de topicstarter. Voor heropening volstaat een PM naar een van de mods.

Profiel  

De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten. Je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe reacties plaatsen.  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]