Hallo lieve mensen!
Ik raad jullie allemaal aan om de dreigementen van incassopartners te negeren!!!!Ik heb net vandaag een brief van incassopartners gekregen als reactie van mijn bezwaar die ik eergisteren gestuurd heb.
Inhoud van mijn brief:
Geachte mijnheer/mevrouw,
Hierbij deel ik u mede dat ik bezwaar maak tegen de vordering omdat ik helemaal geen contract met Usenext heb afgesloten. Ik heb alleen maar voor de 2 weken proefperiode aangemeld voor 1 euro en volgens hun is mijn aanmelding automatisch afgemeld na 2 weken proefperiode. Om af te melden is dus volgens hun overbodig. Volgens de nederlandse wet mag het contract niet stiekem verlengd worden. Ik heb tijdens de proefperiode alleen maar paar dagen gebruik van gemaakt van hun dienst. Na de proefperiode heb ik van usenext helemaal niks meer gehoord. Ze sturen geen contract bevestiging of wat dan ook en ook geen maandelijkse rekening. Dat wil zeggen ze hebben het contract stiekem verlengd. Ze hebben een heel jaar van zich niet laten horen tot kort voor een herinnering van betaling voor een heel jaar. Dus de hele zaak klopt absoluut NIET!
Ik heb inmiddels al contact gemaakt met de Europese Consumentenwijzer. Volgens hun ben ik niet verplicht Usenext te betalen omdat de zaken niet kloppen. Ik verzoek u dus mij niet meer lastig te vallen met jullie dreigementen. Als jullie mij toch blijven lastig vallen met jullie brieven dan gaat deze zaak tussen jullie en de europese consumentenwijzer worden omdat ze hebben mij aangeraden dat als ik nog een brief van jullie zou krijgen dan kan ik hun gelijk hierover bellen. USENEXT KRIJG VAN MIJ GEEN CENT voor deze oplichterijen!
Met vriendelijke groeten,
Hun reactie kreeg ik precies hetzelfde als die van Che Ter Maat.
Geachte mevrouw,
Betreft: Usenext / xxx
Naar aanleiding van uw reactie berichten wij u als volgt.
U hebt uitgebreide bezwaren tegen de vordering van UseNeXT. Gezien de inhoud van deze bezwaren betwijfelen wij ten zeerste of wij een buitengerechtelijke oplossing met u kunnen bereiken. Gezien uw opstelling acht Incasso Partners Nederland het niet raadzaam om de buitengerechtelijke incassoprocedure tegen u voort te zetten.
Wij zullen het dossier sluiten en UseNeXT hierover informeren. Het staat hen vrij om een juridische procedure tegen u te starten teneinde betaling af te dwingen.
Ik vertrouw u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.
Hoogachtend,
Incasso Partners Nederland
Meer informatie en doorgeven van reacties via de website.
Meer informatie over uw vordering kunt u vinden op onderstaande website. Hier kunt u ook uw reacties direct doorgeven aan de zaakbehandelaar. Op deze wijze kunnen wij u snel en goed van dienst zijn.
Website:
http://debiteur.incassopartners.nl