@Athenatius,
Ik zal nu vast een begin maken met jou tips te geven. Allereerst moet je het topic lezen over UseNeXT dat apart op deze site staat vermeld.
V.w.b. Incassopartners: ik denk dat het het beste is dat je even de tips afwacht van Myrthe, aangezien zij dit deel voor haar "rekening" neemt (was het maar een "echte rekening" voor haar die op haar rekening zou worden gestort).
Het enige wat je nu kunt doen, is morgen als eerste de Consuwijzer bellen met verwijzing naar deze website. Tel.nr. 088-0707070.
Vervolgens moet je naar de Europese Consuwijzer bellen en daar dezelfde klacht neerleggen.
Dan nog even een vraag die heel belangrijk is: heb je al je correspondentie van UseNeXT nog, zoals aanmelding, login-gegevens, aanmaning van UseNeXT om te betalen en vervolgens de mail van het incassobureau. Als je deze gegevens nog hebt, dan kun je ze nu nog posten in Myrthes inbox, zodat zij ze voor jou kan bekijken en jou - als het haar uitkomt - van advies kan voorzien. Ik ben helaas niet juridisch, maar praktisch onderlegd. Ik schrijf je nu even, omdat ik het gevoel heb dat je vreselijk in paniek bent; ik kan me dat als minimumlijder voorstellen!! Zoals ik me ook kan voorstellen dat Achelos - die in hetzelfde schuitje qua inkomen als ik zit - maar in godesnaam het bedrag betaald heeft..........de hele wereld draait om die klote centen.......die we dus net hebben!
Heel veel sterkte met alles en ik weet zeker dat als Myrthe tijd heeft ze jou antwoord zal geven: het is een trouwe meid!