Home  Registreren
* * * * *
Het is nu 05 Sep 2010, 23:52

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Op dit onderwerp reageren  [ 556 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 38  Volgende
Auteur Bericht
 Titel: Re: USENEXT.com - Usenetbase
BerichtGeplaatst: 13 Nov 2009, 11:12 

Helaas zijn de algemene voorwaarden wel veranderd, dus de AV die vertaald is in het andere topic gelden niet voor de nieuwe klanten.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 Nov 2009, 11:27 
Moderator
Gebruikers-avatar

Klopt, maar waar het jullie betreft, zijn die AV wel van toepassing. Immers, onder díé voorwaarden hebben jullie een proefabonnement afgesloten.. Of je ze nu gelezen hebt, of niet.. volgens de voorwaarden kon je geen abonnement afsluiten zonder aan te vinken dat je de AV gelezen hebt..

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 Nov 2009, 11:32 

Ik keek net in mijn spambox en kwam het volgende mailtje tegen :

Hallo,

U hebt zich laatst bij UseNeXT aangemeld.
Deze aanmelding heeft helaas niet tot een abonnement geleid. Wij willen u met een klein geschenkje toch bedanken voor uw interesse aan UseNeXT:

U hebt nu de mogelijkheid UseNeXT 14 dagen lang uit te proberen ZONDER UW BANKGEGEVENS OF TELEFOONNUMMER AAN TE GEVEN. Uw proefperiode eindigt automatisch na 14 dagen, verdere opzegging is niet nodig. Gedurende deze tijd staan u 1000 MB HighSpeed-volume ter beschikking.

Indien u de UseNeXT-software nog niet hebt geïnstalleerd,
klikt u hier om de UseNeXT-software (2 MB) onmiddellijk te downloaden:

http://usenext.de/UseNextDE/download/usenext_client.exe

Start de software na de installatie en voer de volgende toegangsgegevens in:

===============================

Gebruikersnaam: ***-********-trail
Wachtwoord: ********

Als ik dit zo bekijk zal het bij mij geen incassoprocedure worden :) Indien het dat wel wordt heb ik weer extra bewijsmateriaal liggen om ze te overtuigen dat de claim absoluut onterecht is.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 Nov 2009, 11:35 
Moderator
Gebruikers-avatar

Erwin,
Het lijkt me verstandig dat je ook deze aanbieding persoonlijk gaat afzeggen bij UseNext.. Gewoon een mailtje sturen dat je dit niet wil en je verdere abonnementen wil afzeggen bij UseNext, de adressen e.d. kun je in het infotopic vinden. Ik vermoed dat ze je namelijk toch een abonnement in je mik gaan schuivel als je niet reageert.. Een soort automatische verlenging van je "pas afgesloten abonnement bij UseNext" zeg maar..

Als je dán nog een incasso aan je broek krijgt, volgend jaar ergens ofzo 8-) , dan heb je in ieder geval nog het bewijs dat je hebt opgezegd.. Beter een keer teveel dan een keer te weinig, niet?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 Nov 2009, 12:23 
Gebruikers-avatar

Hallo Flipje,

Wat betreft de AV: hoe oud zijn die voorwaarden dan?
Ik zou dat stukje tekst van Patries209 graag willen gebruiken.
Ik heb me aangemeld op 14-06-2009 en een paar dagen geleden opgezegd.
Het contract loopt nog door tot 29-06-2009.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 Nov 2009, 13:22 
Gebruikers-avatar

Heb trouwens net met de Europese Consumentenwijzer gebeld.
Ze gaan het voor me uitzoeken en krijg een bericht per email binnen een week.
Maar ze zien het somber in want men verwacht dat het toch ergens in het contract stond dat het proefabonnement automatisch verlengd wordt....
Wat ook zo is dus....

Nu nog even bellen met de Nederlandse Consuwijzer.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 Nov 2009, 14:28 
Moderator
Gebruikers-avatar

Het probleem wat hier speelt, Athenatius, komt vooral voor bij mensen die zich in ieder geval in 2008 hebben aangemeld bij UseNext, al dan niet met de bedoeling gebruik te maken van de gratis trial. Hoewel er in hun bericht stond, dat ze zich niet hoefden op te zeggen, stond er in hun AV dat hun abonnement zonder gehoor automatisch verlengd zou worden, tenzij ze zich voor het einde van de gratis trial óf max 1 dag voor het aflopen van het automatisch verlengde abonnement zouden afmelden.

Ik zou zeggen: Kijk je mail na om te zien of de voorwaarden exact overeen komen met die van jou, omdat jij je in 2009 hebt aangemeld. In dat geval kun je je daar aan houden.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 Nov 2009, 16:55 

Bovendien het volgende, Ik ben nog van 3e kwartaal 2007 - de AV is aangepast, daar hoort UseNext je van te verwittigen dat dit is aangepast, correct? Je ruikt hem al, nooit gebeurd natuurlijk. Als je het niet eens bent met een gewijzigd AV mag je opzeggen, vandaar dat hele "uw abonnement eindigt vermoedelijk op etc etc 2008" me dunkt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 Nov 2009, 16:57 
Gebruikers-avatar

3e kwartaal 2007?

Ben je al zo lang heen en weer aan het mailen met het incasso-bureau of hoor je nu pas van hen?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 Nov 2009, 18:50 

Athenatius schreef:
3e kwartaal 2007?

Ben je al zo lang heen en weer aan het mailen met het incasso-bureau of hoor je nu pas van hen?

Nu pas, zoals zovele anderen. Klein lullig herinneringetje een aantal weken geleden en dan ineens bam, BETALEN.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 Nov 2009, 18:59 
Gebruikers-avatar

Ik heb positief antwoord van het incassobedrijf, ze staan er open voor om samen met mij inhoudelijk te bekijken of de dossier opbouw klopt, ook willen ze op de hoogte blijven van de ontwikkelingen. Een correct en nette antwoord, ik heb van jullie toestemming nodig om inhoudelijk te reageren op de dossiers.

Degene die hier voor in aanmerking wil komen dient mij een mail te sturen met daarin duidelijke tekst dat je mij toestemming geeft, en tevens dossier en je eigen naam ;) Mijn mail kun je in mijn profiel vinden zal hem eenmaal hierneerzetten maar ivm spam zal ik de @ veranderen in een sterretje myrhte.belazerdophetnet*gmail.com

Graag ook voor degene die het nog niet gedaan hebben je aan en afmelding zie bijgewerkte gegevens in info topic eerste pagina. Graag kort en bondig de mails houden ivm samenvoegen, hierbij geef ik myrhte moderator van belazerdophetnet toestemming om inhoudelijk op mijn dossier in te gaan.

Bekijk hier hoe je een IP adres kan achterhalen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 Nov 2009, 19:42 

Hmmm..en diegene van wie het dossier gesloten is door het incassoburo?
Lijkt me niet handig als ze dat nog eens gaan bekijken...toch?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 Nov 2009, 20:11 

Patries: je stipt hier m.i. een goed punt aan. Maar ik denk dat de mensen, wiens dossier is gesloten òf omdat ze hebben betaald òf om andere redenen hier zelf even naar moeten kijken?

Ik zie dat Myrthe online is: wellicht dat zij het antwoord weet? Wordt vervolgd denk ik zo.

Ik weet in ieder geval uit mijn hoofd dat Achelos uit nood heeft betaald om erger te voorkomen.
Wellicht dat dit toch ook meegenomen kan worden?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 Nov 2009, 20:14 
Gebruikers-avatar

Dossiers die gesloten zijn laat maar even voor wat het is, immers slapende honden wakker maken is niet verstandig, indien ze hem toch weer openen hoor ik het van je ;)
@ Ik neem degene mee die zichzelf melden zoals aangegeven in mijn bericht. Dan nog blijft het afwachten alleen het incassobureau staat hier voor open.

Bekijk hier hoe je een IP adres kan achterhalen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 13 Nov 2009, 23:35 
Gebruikers-avatar

Geweldig Myhrte,

Complimenten voor je doortastendheid.
We hebben het maar getroffen met je hier...

Ik stuur je een mail.

Groet,

Athenatius

Profiel  

De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Op dit onderwerp reageren  [ 556 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 38  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]