Dale Cooper schreef:
Ik ben ook belazerd door UseNext's zogenaamde 'proefaccount'.
Krijg ik een tijdje geleden 2 (!) mailtjes binnen of ik € 162,87 en € 82,05 te betalen! En dit terwijl ik na die 14 dagen totaal geen gebruik heb gemaakt van hun diensten!
Ik heb geprobeerd contact op te nemen met het incassobureau, maar dit is mij net zoals vele anderen niet gelukt. Dus ik besloot er verder niets aan te doen, totdat ik vandaag weer 2 mailtjes kreeg van incassopartners, met het vriendelijke verzoek om die bedragen wederom over te maken.
Ik zit met mijn handen in het haar en ik kan me het op dit moment totaal niet veroorloven om die bedragen over te maken.
Zal ik Myrhte's stappen dan maar gaan volgen ?
Beste Dale Cooper,
Welkom hier op het forum, ik merk bij degene die de stappen doorlopen hebben dus de mail, de telefoontjes klacht indienen
dat dit wel degelijk effect heeft. Wat het op langere termijn zal doen weet niemand, maar afwachten en niets doen werkt helaas ook niet. Ik ben zoals je wellicht al gelezen hebt bezig met I.P.
Lees rustig ook deze topic even door
viewtopic.php?f=38&t=1452Graag zou ik ook van jullie willen weten wie nu ook daadwerkelijk ook een klacht heeft ingediend bij europese consumenten centrum. Ik wil proberen deze klachten te laten bundelen. Misschien dat er dan spoed achter gezet kan worden
Verder is het zo dat hun meer op de hoogte zijn van wetregelgeving in Duitsland, en het is natuurlijk voor jezelf iets vertrouwder en een zekerder gevoel als ook zij aangeven dat het niet correct is.
Zonder klachten kunnen ze weinig tot niks ondernemen.