Na e-mail overleg met Myrthe mij hier aangemeld. Wel zeer goed de voorwaarden gelezen.
Ik heb niets toe te voegen aan de 40 blazijden hiervoor. Ik registreer alleen maar om duidelijk te krijgen hoeveel mensen in Nederland hier last van hadden.
Helaas heb ik mij laten overbluffen en reeds de rekening betaald. Dit had te maken met zeer grote drukte prive en werk. Geen tijd om het uit te zoeken. Niet wetende dat er al zo'n grote groep aan het zoeken was en met resultaat.
Op aanvraag bij Usenext konden zij mij een een e-mail tonen met het verzoek tot betalen. Echter, die heb ik nooit gezien.
Ze geven voor de rest netjes antwoord, maar daar koop ik niets voor. Mijn account staat nl nog steeds niet open.
In mijn poging om van I.P. te weten te komen wanneer zij UseNeXt betaald hebben heb ik zowel e-mail gestuurd als gebeld. Vandaag wederom 2x. Het lijkt wel of daar geen mensen werken. Gelukkig lees ik dat er mensen zijn die I.P. wel te pakken hebben gekregen, en zelfs antwoord.
Ondanks dat ik reeds betaald heb ga ik toch de voorbeeldbrief naar I.P. sturen, want mocht de handeling van UseNeXt voor de Nederlandse wet illegaal zijn, dan wil ik toch trachten tot terugvordering te komen.
Graag kom ik ook in contact met diegene die net als ik wel betaald hebben

en hun bevindingen horen.
Groet,
rvp